Tu?

Zilele astea am tot amanat sa scriu din diferite motive.Am invatat,nu am avut chef,am gasit ceva mai bun de facut,dar uite ca momentan sunt atata de singura incat blogu`e singuru`care ma asculta si care nu ma critica.

Da,in sfarsit vine vacanta,am scapat de fizica,ar trebui sa fiu fericita,in fiecare zi sa ma faca sa zambesc doar gandu`ca 3 luni am scapat de profa cu care…sa zic ca avem pareri diferite.Bucuria asta a durat doar 3 ore,sunt multe chestii care reusesc sa eclipseze orice stare de bine.

M-am saturat sa spun ca sunt trista,ca nimic nu imi merge bine,ca sufar dupa el,iar el ma face sa ma simt covoru`de la intrare,sa ma ironizeze,sa ma amageasca continuu.Iar mie imi place,pentru ca e singura metoda de a vorbi…Cine dracu`ma mai intelege?…

Cand ii vad pe altii cat sunt de fericiti,parca n-au nici-o problema,sau cel putin dintr-un punct de vedere le merge bine.Eh,la mine nu exista pe nici-un plan.Stiu ca sunt o pesimista convinsa,dar cand te lovesti de atatea nici nu ai cum sa fi altfel.

Aici niciodata nu am reusit sa exprim ce simt cu adevarat,cuvintele imi dispar pur si simplu..

Doamne,ce postare penibila.Sigur maine o sa o sterg…

Da,iar o sa pun poze.Pur si simplu imi plac..

Nu,nu pun nimic.Nu gasesc ceva frumos,defapt ceva ce poate exprima ce simt.Ce rahat..

Astept sa comentezi:)

About brunetabergdorf

nimic
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Tu?

  1. floryyy says:

    • gianize says:

      am citit si postarea dinaintea acesteia,in general imi place sa citesc,in fine ma uitam pe MTV ca sunt diferite emisiuni cu adolescente care au copii la 16 ani,este aia MADE si la Made era odata o fetita pesimista ca tine si care se lasa tratata de El ca presu de la usa, ar trebui sa te uiti,si eu nu inteleg: esti o fata,domnisoara, frumoasa poate nu ai fi Issac Newton dar asa de naspa nu poti sa fii,baieti sunt cat lumeaaaaaaaaaaaa si poate mai buni ca El .si un sfat barbatilor nu le plac femeile care le stau la picioare in general le plac alea cu caracter care cateodata ii ignora,uitate la el cum se comporta cu tine si tu platestei cu aceeasi moneda,fii smechera

      • Pentru el nu are nici-un efect oricum m-as purta.Reuseste sa isi mascheze atat de bine sentimentele..unde mai punem ca are un orgoliu mai puternic ca orice..8-|

Leave a comment