Happy B-day,my dear!

Wow!Am facut 2 ani de cand am bloguletul,l-am abandonat ca o nesimtita ce sunt pentru Facebook,sau mai stiu eu ce prostii.

Ultima e postare e facuta acum 4 luni,cand ma simteam completa si fericita si nu stiu..nu imi statea gandul la scris,doar vroiam sa ma bucur de momentele alea care acum s-au imputinat considerabil.

Ma uimesc singura cum pot trece de la o stare de fericire,la o stare atat de rea,ciudata,urata,neagra…sau ce intorsatura pot lua lucrurile.Nici nu credeam ca o sa mai revin pe blog,nu am ideei,sau teme anume pentru a le dezvolta…si nici timpul necesar,sincera sa fiu.

Ce s-a mai intamplat?

Hmm,nimic bun in ultimul timp,liceul efectiv ma omoara incet,dar sigur.Program infernal,somn putin,profesori enervanti.Whatever,nu cred ca exista cineva caruia sa ii placa…

In general?

Stare proasta,nervi multi,vreme urata,no relationship,no trust,oameni de tot felu`,situatii stupide,conversatii moarte s.a.m.d.

Btw,daca aveti idee de un anumit subiect,sau orice tema…astept cu nerabadare!

About brunetabergdorf

nimic
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Happy B-day,my dear!

  1. Ionica says:

    despre Gheorghe ai ptuea face o postare,despre dorintele tale etc ♥ p.s.: aici Ioana

Leave a Reply

