Incredible!

          Sunt incredibil de lenesa,de inconstienta,de naiva,de orgolioasa.Doamne,jur ca nu stiu cu cine seman asa,sau pe cine mama naibii mostenesc.
         In ultimul timp nu fac altceva decat sa ma plang ca imi merge rau,ca nu sunt fericita si alte tragedii de genu`.Adevaru`e ca mie chiar imi merge prost,ma simt prost…nu stiu,cred ca postarea asta e scrisa din frustrare pentru ca nu pot indrepta anumite lucruri,nu pot sa recunosc anumite chestii,nu am curajul sa lupt din cauza fricii unui refuz,sunt nesigura pe mine,iar asta ma costa scump.
        Mai am 9 zile pana o sa ajung la mirifica varsta de 18 ani si ma simt nefericita,imi lipsesc multe lucruri.Am ajuns la concluzia ca bunurile materiale nu mi-ar aduce fericirea de care am nevoie,poate doar pe moment,dar nu ar fi ceea ce imi doresc cu adevar.Fericirea mea are un pret extrem de ridicat,se plateste in sentimente…si e al dracului de greu sa o obtii.
     Imi e groaza ca vin sarbatorile,nu am chef de nici-o petrecere si tot felu`de bombe,imi doresc doar sa zac…nu stiu,nu pot sa ma bucur pentru nimic.Suna depresiv,i know,dar…ma simt moarta pe dinauntru,goala…nu stiu,nu vreau sa ma mai trezesc dimineata,imi place sa dorm…e singura perioada in care nu ma gandesc la nimic si “scap” de probleme.
     Cand toata lumea scrie despre cat de mult asteapta sarbatorile si cat de fericiti sunt alaturi de familii,iubiti,soti…eu ma simt atat de singura…
 
 
    Nici macar la o incheiere nu ma pot concentra,sorry….
 
About brunetabergdorf

nimic
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Incredible!

  1. floryy says:

    mda asa postare :-< i love you<3

Leave a Reply

