2012!

    Prima postare pe anul asta ma face sa ma simt batrana.Foarte batrana!!Imi aduc aminte ca aveam 15-16 ani cand am deschis blogul,am scris zeci de prostii si aberatii in el,iar acum la 18 ani simt nevoia de o schimbare,simt o varsta diferita.Parca ceva imi dicteaza ca am nevoie de mai multa maturitate si responsabilitate si parca unele lucruri nu mi se mai par o joaca ci extrem de serioase.
    Cand eram mai mica,mereu ma gandeam cum o sa fiu la 18 ani,imi imaginam ceva foarte matur,ceva care sa aiba un sens,sa fiu tratata altfel.Dar nu,in afara de faptul ca eu simt ca trebuie sa schimb anumite lucruri in favoarea mea si sa ma gandesc mai mult la viitorul meu,oamenii nu simt ca ma trateaza altfel sub nici-o forma.
    De cativa ani nu am mai simtit Craciunul,dar parca niciodata ca anul asta,pur si simplu am stat,vremea a fost incredibil de calda pentru luna decembrie,atmosfera a lipsit.A fost fad ca si Revelionul.Nu intru in detalii pentru ca nu am ce sa povestesc despre aceste zile.
    Sunt bucuroasa ca de ziua mea am reusit sa am persoanele la care tin cu adevarat aproape de mine,bine…nu chiar toate.M-am simtit in largul meu cu ei acasa,decat cu 100 de cunostinte in nu stiu ce club.
    Anul asta vreau sa ma fiu altfel,sa realizez ceva,nu sa pierd timpul pe mess sau alte prostii deloc constructive.De 1 luna nu scap de gandul ca vreau sa cant la pian,ma obsedeaza,imi doresc atat de mult,simt ca e ceva ce as putea sa reusesc si sa nu ma plictisesc,dar e greu,foarte greu…
    Vreau sa fac atat de multe,vreau sa fiu mandra de mine la sfarsitul anului ca totusi am realizat ceva,ca nu imi ratez viata.Daca stau sa ma gandesc,nu o sa am mereu 18 ani,nu o sa fiu mereu tanara.
    Da,sufar,sunt trista,ma consum si tot ce se poate,dar simt ca nu o sa duca nicaieri si la un moment dat o sa imi dau seama ca am pierdut timp pretios agatandu-ma de ceva…ce poate nu o sa mai fie.
   
 
Sunt obsedata ce acesti doi tipi,mi se par geniali!!!

 

 
 
About brunetabergdorf

nimic
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to 2012!

  1. Giani Weird says:

    au trecut cateva luni de cand ai scris asta,ce ai realizat pana acum?????tu la varsta ta ceea ce poti sa faci e sa iti respecti parintii,sa nu aiba prea multa grija de tine,sa inveti bine si sa ii faci mandri,sa citesti mult,sa te gandesti la un viitor,chiar daca nu se va realiza ceea ce vrei viata iti va oferi alte posibilitati de a fi mandra de tine trebuie sa fii doar atenta sa nu le lasi sa iti scape.si eu am avut perioade cand gandeam ca tine,azi pot sa spun ca a fi o persoana onesta si cu constiinta curata pt mine e o realizare,banii pana la urma nu sunt o realizare decat materiala pe care poti sa o pierzi intr-o secunda,dar virtutile tale raman,asa ca draga mea ai grija sa construiesti din punct de vedere spiritual o persoana inteleapta si puternica asta te va ajuta in tot ceea ce vrei sa realizezi

Leave a Reply

