Back..

Se face aproape 1 an de cand nu am mai scris nimic pe blog,nici macar nu am mai intrat.Nu stiu daca a fost din lene,nepasare,sau aici erau adunate toate frustrarile mele,aici era un fel de camera tristetii,unde am scris aproape fiecare lucru dureros din viata mea.Si nu mi face placere sa le recitesc.Imi da impresia ca am pierdut multe chestii cu astfel de prostii.

Tot ce spun e ca mi-ar placea sa revin si sa postez din nou,acum ca sunt fericita si gandesc relativ ok si nu depresiv,dar…a trecut mult timp,s-au schimbat multe.Nici nu stiu cu ce as putea sa incep.

Poate zilele astea voi reveni cu o postare,ok,ceva dragut.

About brunetabergdorf

nimic
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

