2o si un pic..

Au trecut aproape 5 ani de cand am acest blog,uitasem complet de el,nu credeam ca o sa ajung sa scriu din nou,dar se pare ca fac ce fac si tot ajung aici.Mult timp a fost spatiul meu de evadare,unde puteam sa imi exprim starile prin care trec fara ca cineva sa stie cine sunt si care e povestea mea.

Povestea mea n-a fost niciodata simpla si nici perfecta.Nu stiu de ce,dar am o inclinatie fantastica spre suferinta,drame si se pare ca nu reusesc sa fiu o persoana echilibrata si sa nu ma las doborata de anumite chestii.

Mi ar placea sa nu simt nimic niciodata,sa nu ma impresioneze nimic,admir tare mult femeile care reusesc sa fie reci ca piatra si de neatins.Uneori cred ca e mult mai ok sa nu te atasezi de nimeni.Toata lumea pleaca si nimanui nu ii pasa de ce lasa in urma.

Sunt un dezastru total,mereu reusesc sa mi ingreunez perioadele cu tot felu` de probleme,sunt atrasa de ele ca un magnet.Problemele sunt mereu aceleasi,pentru o perioada de fericire platesc inzecit,stiam ca asta o sa se intample,sunt practic programata sa platesc si pentru un gram de fericire.Am cumulat o asa mare “datorie” de fericire,incat imi e frica sa ma gandesc cat timp o sa platesc pentru ea.

De ce oamenii nu sunt fericiti tot timpul?De ce exista tristete,de ce exista atata amaraciune,de ce?fdfdsfsf

About brunetabergdorf

nimic
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

